10 dec.

godkväll folk's. läget idag har vartit helt okej, skola och sånt. sen blev det tomelilla med klassen för att kolla bio ( 2012 ) .. fifan vad jag grät isf, helt jävla hemskt.. tänk så händer det? kommer döö. iaf, efter bion blev det till softa om sen till stationen och sitta där. sen kom ivaan och vi skulle egentligen gå till kastanje och trägga recca &michlela m.f men då ringde hans mami och hon bjöd oss på pizza, MUMS FAN :D men innan det blev ner till roma blev det till stationen igen och träffa christian för att säga hejdå till honom, tjockisen åker till slovakien inatt :) &kommer inte sakna honom. sen blev det att äta pizza och snacka lite skit :) sen kom recca &michaela och bara snoppe pizza av oss (a). haha, efter det åkte ivan och m &jag gick till filmgiganten och handlade chips åt henne så hon kunde tjocka sig sen på vägen till stationen igeeen ! sen kom christian (igen) dit och höll oss sällskap, lite kul va det ändå :D sen skulle han med äta pizza och sen hem &sen åka iväääg. resten av kvällen blev att sitta på stationen typ? lite drygt ändå. michalea &johanna åkte hem 20i7 bussen , oh jag &recca blev helt plötsligt själva så vi stack till boan sen ner på torget och träffa på olof &jocke som vi senare dig hem till olof. vid 20över8 kom boris och sen skulle jag hem ;( buhhuuu! men dagen har variit helt okej, oh imr åker hela klassen till malmö ;o gött som faan, sen ska jag handla julklapp till bebis med &sen va med michaela hela kvällen :D i får ha dte så bra allesammans,
hejdå (y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0