12 dec.

tingvalla allesammans ;D ..
vaknade brevid bebis imorse sen va det upp och fixa sig sen iväg med mamma och handla lite. hem och chilla och kom precc ut ur duschen. och nu ska jag äta lite sen ta tåget 15.36 mot tomelilla till recca &sen vidare till elina :) sen blirre feeest på hög nivå!!!
gårdagen spenderades i malmö på dagen med klassen och vi kolla runder på massa saker, lite kul i början men sen fett drygt! stannade kvar i malmö efter vi slutat med johanna &fredrik sen blev det att kolla lite kläder och sen köpa julklapp till bebis :). hoppas han bli nöjd? haha, sen blev det tåget hem 17.19 och jag somnade på tåget (y). väl framme i tomelilla träffade jag michaela :D och vi stack hem till bv och satt en stund sen ut i byn lite, sen stack vi till ystad med viktor &räkan till MC och sen lussevakan där jag träffa på korinne &koffe (v). sen blev det bara hem till bebis och sova, trött som fään. ni får ha det bra alla för det ska jag!

POUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0