13 dec.

vakna med värsta skallebank. gårkvällen blev lyckad från min sida, men mot slutet spårade det ut. men tack iaf allt folk för en trevlig kväll. vaknade runt 12 tiden idag, väkte bebis &recca så vi gick in och åt. sen typ blev det ut igen i sängen medans recca duschade sen kom hon med ut och vi bara snacka massa skit, sen kom papi ut och sa att dom snart skulle köra .. :( buhuuu. men vi typ höll på att somna innan som åkte men han väkte till oss alla. dom åkte hem och la mig under täcket och sov fram tills 16.00 av att mami kom in och sa att det va mat. gick ut så segt och satte mig och åt. oh åsa kom, sen har jag bara kollat lite tv &hade inte tänkt göra så mkt mer idag. bara vara hemma och ta det lungt. bebis kommer snart med ngr filmer som vi ska kolla på :)
pouss, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0