15 dec.

igår blev det ingen skola för min del, mådde fan piss. så missade redovisningen, men gruppen klarade sig fint utan mig ändå :) så det blev slappdag för mig, la framför datan &kollade film hela dagen. rätt skönt (y). dagen idag har varit helt okej, lite segt att gå upp imorse men det gick till slut efter mamma tjatat lite. upp och fixa till sig sen bara kolla tv för blev klar väldigt fort. sen körde papi mig till tomelilla så jag kunde ta bussen, tur vi körde som vi gjorde annars hade jag aldrig hunnit med, bussen kom precc när jag hoppat av bilen ;o och fifan vad folk där va, även min bebis .. dom andra bussarna va tydligen inställda så det blev en full buss, hoppas inte det blir det imr fan. kom till skolan lite över 8 och sega, sen gick jag och frida oh handlade frukost :) muuums! sen blev det upp på lektion igen &jag jobbade skit mycket, tillochmed på matten ;s inte likt mig. vid 10-11tiden kom johanna till skolan för hon missade bussen på morgonen. lunchen va helt okej, kasler &potatis .. efter luch blev det med pluggande, och va helt slut efter skolan. kl3 slutade vi och vi satt kvar i skolan lite, nya busstider :( buhu, nu får vi vänta tills halv4 för att komma hem. menmen, sen blev det att va med recca, bv &timmy. sen tog jag tåget hem 16.25 för papi va på sjukhuset med farmor ;/. så blev det hem och mormor hämtade mig på stationen, maaat hemma sen kolla tv sen somnade jag till en stund ^^ kl 9 vaknade jag så tur va det, annars hade jag missat andra avenyn :) &just nu ska jag plugga för jag har prov imr, så ni får önska mig lycka till ;p haha.
pouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0