17 dec.

gårdagen helt okej, ohh yees det börja fan snöa ;D skola hela dagen, inte gjorde jag ett piss förutom att kolla på provet lite, sen vid slutet av dagen blev det prov och jag fick nästan lite panik , trodde fan jag glömt allt. haha, men nejdå. klarade mig :) sen efter det blev det att vänta 1h för att senare gå på möte ... efter mötet blev det att gå i stan med mami och kolla kläder sen gå och äta, sen kom erika ;d wiiihuu, mötte upp henne vid stationen sen gick vi dit och &snacka massa skit :) tack &lov. sen kom nördarna ;o sen hade vi fett kul! blev hem till bebis sen och somna till lite där när vi kollade tv sen kom papi och hämtade mig lite över 5 sen bara hem och ligga i soffan! yeesh sköönt! sen blev det inte så mkt mer merän att jag sov (a).
idag händer inte ett skit, orka inte gå upp imorse ut i snöstorm! så idag blev det ingen skola för mig, lite glad är jag för har märkt att jag är fett förkyld ;o så nu kan jag även skriva min uppsats :) så behöver jag inte göra det imr. sen träna lite på ett prov som jag även med har imr. buhuu! och det är fan inte så många dagar kvar liv juuullove ;D 5dagar, 3skoldagar ;D.. yees. inte så mkt mer att säga än att ha en bra dag!

GODJUL & POUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0