20 dec.

gårkvällen blev ändrad, blev tomelilla ändå :) lämna bv julklapp, träffa bebis, emir &julia. sen ner ibyn och va med recca m.f. sen kom linnea &hämta mig och körde mig till bebis :) svär, ramlade minst 5ggr ..
FETT ONT! :(
idag är det den fjärde; Advent! wihuuu, snart julaftooon. idag händer inte ett piss ;s. vaknade brevid bebis sen upp och äta lite sen kom papi och hämtade mig sen köde vi till benestad till andreas för papi skulle ngt sen blev det vidare till bo olsson för att handla skumtomtar,MUMS! sen hem & varit ute oh haft snöbollskrig med papi (a) haha! lite kul. sen händer det inte så mkt, typ chilla hemma och kolla film eller att sitta här. kom gärna och underhåll mig :) 
&ja jag ska bättra mig med lite bilder.

POUSS &GODJUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0