21 dec.

omg vilken seg morgon det va, vakna typ 1000gånger men somna om igen lika sabbt. fast sen kom mami ner &då flög jag upp (a). upp och kläpå sig &försökte äta lite. iväg med papi till hans jobb sen vidare till bussen (y) jag &johanna va duktiga idag, vi va tidiga i skolan oh allt fan. dagen gick rätt sabbt, första lektionen blev ner till chrispa med ida &johanna och kolla lös-ögonfransar &massa annat skit, mycket parfym :) haha. sen blev det lunch vid halv 12 och vi va typ klara när vi började nästa lektion kl 10 &då åt vi bara massa kakor, vi spelade spel o såklart förlorade vi (y) happy oss! men kul va det iaf. slutade runt halv 2 åkte bussen till tomelilla för att möta upp michaela för sedan vidare till ystad igen. på vägen i tomelilla träffa man på ngt st, erika, ninnie mf. på stationen :) kulkul. vi skulle ta tåget 15.22 men de va inställt så vi fick ta bussen vid 4ist in till ystad. va meningen att michaela skulle handla julklappar men hon hitta inget, erika som egentligen inte skulle med som följde med iaf köpte ngt ;o haha, och tack godegud för hon följde med. annars hade jag varit död på grund av att ramla? innan bussen hem käka m& e på öptorget. sen blev det hem för min del &nu sitter jag här och beklagar mig sj för att jag inte handlade godis innan jag åkte hem ;s menmen sånt är livet.
&jag älskar min bebis!

POUSS &GODJUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0