25 dec.

JULAFTON igår; godjul iefter skott. vaknade brevid bebis i soffan och fick snabba mig upp för att duscha &göra mig klar. dagen skulle spenderas hos mormor med kusinerna :) mys &gott med massa maaaud. julklappar av mormor; smycke, klocka, smink &byxor. kusiner; en fet mössa (y) haha. familj; massa skit ;p &av bebis fick jag två armband. tack för det. senare på kvällen blev det till farmor, massa mauud igen. fast inte lika gott, va helt mätt sen innan wtf. sen blev det dans runt granen på toget, lite kul faktiskt. sen blev det in &ta en teeknäckt sen hem.
dagen idag var att sova länge med min bebis, mys. upp &äta sen blev det kolla film tills han åkte hem. inte så mkt mer har hänt, ska snart duscha sen får man väl se vad kvällen bjuder på? mm. finns på mobilen, ses!

POUSS






och till folket som har så kul genom att snacka sitt bullshiet om mig.
 hey dudes, get at life!
I am so grateful that I be in your heart.
you forgot to turn off the lights after you,
I am still on my feet against your sides and laugh my way through
all the fun you are talking about.


Kommentarer
Postat av: amanda

så himla söt du är!

bra skrivet till idioter som snackar skit! dom är svartsjuka på dig.

2009-12-25 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0