27 dec.

gårdagen blev att vakna av att mami ringde &väckte mig och att hon va snart utanför martin, så det blev upp ur sängen och klä på sig snabbtoch fixa till sig snabbt sen vidare till ystad på mellandagsrea. va meningen att jag skulle hitta ngt snyggt tillnyår men hitta fan heller ngt snyggt plagg. så köpte en foundation och hotstraight. rätt nöjd med mina köp, behövde en ny foundation &imed mitt hår hår är så slitet så behövde jag hotstraigt,blir inte så slitet av att föna &platta om man har de i. sen blev det hem, skulle egentligen va med bv men blev hem &sova somfan. sen kom bebis och vi kolla lite film sen somnade jag igen (a). så det blev mest sovande för mig :)

chrispa160kr
H&M; 90kr 


dagen vaknade jag vid kl 12. sen åkte bebis hem &jag kolla lite film sen kom anna &hennes pojkvän :) papi skulle fixa lite med hennes nya mobil. så yes, vi har ätit lite &snackat skit &även bestämt att den 15jan åker jag upp till typ småland och stannar över helgen med massa galenskaper ;d.. nu är det dax för mig att hoppa in i duschen och sen fixa till mig sen vidare till recca för att ha myskväll &kolla film sen ut lite kanske :) finns på luren dudes (mp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0