28 dec.

hey dudes, 2år &2månader med bebis idag :)
gårdagen blev med recca, kevin &ngn ludwig hemma hos kevin. vi dampa och kolla lite film &åt chips oh choklad. sen vid 10tiden stack vi ut en runda, sen blev det hem till bebis vid halv 11 (a).
dagen började med att jag vaknade av att mami ringde mig, sen blev det upp och klä på sig sen äta lite sen iväg till sälshög sen till spjudstorp för mormor skulle ha mat till djuren. &nu är jag hemma, äntligen! händer inte så mkt nu, ska in i duschen sen äta sen iväg till bv &va med henne hela natten! ;$ only ... så ikväll spenderar jag min kväll hos bv, så finns på luren om det är ngt ni vill :) have a nice day babe's.

RONJA, FRU, BÄSTAVÄN - bästaBV

den bästa som finns.
den bästa jag vet,
de bästa som hänt mig!
jag älskar dig
(L)


Kommentarer
Postat av: BV

ÄLSKAR DIG MEST!

2009-12-28 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0