30 dec.

2009slut - snart
2010igång - snart
                                             
gårdagen vaknade jag brevid bv och sen blev det upp &åka till ystad :) va där kanske 1h sen hem igen för michaela skulle komma. hem till bv igen där även bebis &joel bafann sig, fixa sig &äta ngt gott sen ut med michaela. galeeen kväll girl's , men tack ändå. så kvällen blev med michaela &jasmine :) galeeet kul! senare kom dennie så det blev att dra mig hem till bv &hämta min väska sen kom bebis halvägs och mötte mig sen hem till honom och sovaaa;* .. svär, har knappt sovit ngt ;s typ vaknat 1000ggr inatt och vänt mig som fan i sängen. men tack godegud, imorse kunde jag iaf sova typ 3h i sträck sen blev det upp och fixa sig &äta lite smått sen ner i byn för att träffa michaela, wiiuh. blev för oss att bara springa runder i affärera ( ica, bo olsson, coop ) haha. sen blev det  hem till bv och chilla lite. vid halv 5 gickjag med michaela &handlade hårfärg sen skulle hon hem, buhu :( sen hem till bv igen &vänta på att papi skulle hämta mig så vi kunde köra till bo olsson såjag med kunde handla hårfärg ^^. så kvällen kommer bli attfärga bebis hår &mitt :) wiihhuuu!
NYÅR IMORGON ALLESAMMANS, HAVE A NICE DAY.
&jag vet inte vad jag ska ha på mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0