7 dec.

ny blogg. den är under uppbyggnad, kommer se mkt bättre ut senare när jag orkar lägga ner lite tid ;p men inte just nu. min gamla blogg börja lagga som fan, vet inte varför ;s så raderade skiten och gjorde ny :) ska va mer nogrann med att ladda upp med. ehm, dagen har sett bra ut? vaknade typ halv 7, upp äta lite sen vidare till bv &väcka henne. sen gick hon in i duschen och jag somnade, skööönt! bussen 08.42 mot ystad. buhu!, typ vänta och tillbaka till sängen igen. ?? skolan va helt lugn, studiepass första timmen sen lunch, kunde äta idag. wihoo! sen blev det 3timmars temapass. just nu håller vi på med uppgift3 och vi va hemma hos fredrik &hämta pantburkar (y) vi satte oss först på fel statdbuss, vettifan hur det gick till men wtf. haha kul hade vi iaf , iaf jag och korinne. haha! dööö. sen blev det tillbaka till skolan vid halv 3 och inte göra ett piss så vi fick sluta sen blev det stationen och typ väntade 40min för christian tyckte tvunget att jag skulle ta bussen "/ menmen. väl i tomelilla kom recca och höll mig sällskap tills mitt tåh hemmåt gick ^^. nu har jag inte gjort ett piss, och kanske borde ändras på det ? har fett med tråk. ska ut om och röka nu &ringa bv lr recca.. &jag saknar min bebis !!

.pouss på er sötnosar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0