äkta tröttsamt

det börjar bli ganska tröttsamt att vara "andrahandsval", inte bara för en utan för flera. blabla, jag älskar dig hit och dit. använd inte inte dom tre orden om du/ni inte menar dom ;s liksom, till vilken nytta? är bara så trött att bli behandlad fel när man själv behandlar dem tillbaka rätt. jag är med en människa med känslor? både en som kan gråta och skratta. men ett leende på läpparna är svår att ha i närheten av "er". och att va tredjehjulet/femtehjulet, noshiet? vilken skit. är bara så trött på det, fast egentligen nu när jag tänker på det så är jag trött på allt *-). det är ju tur att man har någon "äkta" kvar, kanske. 

inte siktad mot någon speciell, skrev bara av mig. BEHÖVDES!

tillbaka, nu jaaa. orkar inte gå och sätta på vattnet till badkaret så det får bli imorgon bitti innan APU;n börjar. har även pratat lite med mormor så jag kan få lite pengar ^^, så på fredag kanske det blir till malmö och köpa nytt löshår, är ju ledig från APU;n.
- mitt förra blev ju snott, vissa kan ju inte ge fan i saker som inte tillhör dem!
såyes. nu blir det att lägga sig under täcket och kolla tv sen sova. ni får ha en bra natt och en bra dag imorgon.

godnatt sötnosar♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0