dag 1

vaknade kl 6, gick upp och satte på kaffet. (noja för att bli gammal), men att sätta på kaffet låter väl inte som jag är 40? ;| menmen. började 07.15, lunch vid 12 tiden så stack och åt med julia & jt på kastanje. slutade vid 15.30 för skulle till doktorn för att ta tester ^^. men tur va så hade jag ingen allergi mot något sånt dom hade, men det som är hemsk är att jag ska ta blod prover ;'/. nej nu släpper vi detta. gick och kollade lite skor och kläder efter nova på boan sen blev det att sätta sig på stat och vänta på mami. pizza till kvällsmat, MUMS! och sen somnade jag runt 6? och vaknade nyss för bebis ringde :) 

ska gå och duscha och plocka fram kläder inför morgondagen så jag inte behöver springa som ett djur imorgon :P ahha. sen blir det att lägga sig framför tv igen och försöka sova. börjar även 07.15 imorgon, fast slutar kl 13.00 :) hoppas ni har haft en bra dag och får en bra dag imorgon. chao*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0