efter malmö

kunde inte hålla mig :o var bara tvungen att köpa ngt. och så klart , de gjorde jag ^^, en skit fin "jacka" från gina för 100kr, egentligen 250kr. nöjd med de köpet :) inte riktigt den färgen som på bild, min är mer beige.

sen köpte jag även en tröja från bikbok, en blå :) hitta inte bild från deras hemsida. men den är sjuk söt ^^, hihi.

nu blir det att kolla aa, sen in i duschen och göra sig klar för soffan/tv. upp tidigt imorgon till praktiken &slutar kl 16.00 :) sen blir det att träffa bebis förhoppningsvis. nej nu ska jag inte sega här :) chao*

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var riktigt fin den rosa jackan

2010-04-25 @ 16:52:24
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0