för mycket

blev inte krono igår, det blev till kevin ist :)

för stod vi utanför ica ca 1h 30min? fett drygt. på vägen till kevin skrämde jag skiten ur mig själv? blev rädd för min egen skugga. haha! inte bra att gå i massa mörker och "skog". menmen, tack för igår folk :) 

bjuder på söta bilder sen igår:


bebis, mergim, markus


markus, dennis, mio


medina


bebis, kevin, markus


me and medina

♥.♥.♥

vaknade uttorkad, yr , blablabla! recca ringde och väckte mig, gullt :) gick och åt frukost och prata med henne. sen blev det dusch, skönt som fan ^^. nu ska jag fixa till mig och diska undan, sen blir det ut till mormors hus och fixa till sakerna innan gästerna kommer :) ni får ha en bra dag/kväll. kommer bilder från kvällen imorgon.

- chao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0