ge mig en anledning

tjo.

ville inte vakna imorse, var helt seg. men kom upp till slut efter mami hade kallat ett tag. skulle egntligen sluta kl 4idag men fick sluta kl 11 så stack till kastanje och träffa michalea m.f och åt (: sen lyckades jag missa bussen till ystad 12.20 så anton vänta med mig på stationen till nästa buss gick 13.20 ^^, så snällt av honom.

gick och träffa bv och recca sen kom min saknade frida med upp till skolan och vi gick en runda och snackade. bv tog bussen hem halv3 så väntade på recca, och vilken tur recca har? bv hade lykats ta hem deras skåpnykel så hon kom inte in i skåpet, hahaha ;D skit kul. men tur så är jag så snäll så hon fick låna min tjockiströja.

hade kul bussresan hem sen blev det att sitta på tomelilla stationen med imma, kevin, kevin, erika och danne ca 1h om inte mer, för papi är äkta seg på att sluta sitt jobb ;| . kom hem och åt lite sen gick jag och la mig i soffan och somnade och vaknade vid 9. skönt som fan att sova! har pratat lite med martin och nu ska jag gå och lägga mig i badkaret sen kolla på scrubs och sova. så slänger inte upp mer för kvällen, så yes ni får ha en skön natt.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0