Godmorgon alla söta:). Igår blev det til...

Godmorgon alla söta:). Igår blev det till kevin och chill festa lite med bebis, recca och emma. Hade sån huvudvärk men de va recca så söt och masserade bort. Mike hämta oss så blev det en stund utanför tingvalla sen hem till bebis. Tack för kvällen:). Idag blev det att vakna vid 9, mami hämtade mig vid halv 10 sen vidare till ystad. Hittade inte så mycket så det blev ett skärp på boston och en tröja på hm:). När vi va på väg till onoff så träffade jag på enna så det blev en runda med henne sen nu är jag på väg till tomelilla för att lämna recca's väska sen blir det hem och ta det lite lungt. Ikväll vet jag inte vad som händer Men hoppas på något kul:) hoppas ni hade en bra/kul fredags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0