godmorgon bloggläsare

vaknade för 10min sendan. skönt att sova länge fan :o

♥.♥.♥

;gårdagen blev men bv, medina, bebis &ploski. sen hem till bv óch tog en lång dusch, lovar så skönt det va. vid halv 2ringde vi mami och skojade med henne (april, april), hon blev sur så hon hämtade mig :( haha. kom hem och la min i soffan, kolla tv tills kl va typ halv 5? kunde verkligen inte sova, bull.

---

men iaf, nu är jag uppe. snart kommer mami hem och hon har beställt tid hos tittin för klippning. nej nu ska jag upp och klä på mig lite sen äta frukost. sen ska jag städa undan lite här hemma så här inte är så stökigt :)

♥.♥.♥

JAG VILL, JAG KAN, JAG SKA
du är allt jag har, ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0