har ni saknat mig?

hej, har ni saknat mig? haha, klart ni har lite iaf :D

började kl 07.15, vaknade 06.40 ;| va ute lite sent yes. vid 12? gick jag och åt uppe på kastanje, träffa även m som jag inte gjort på ett bra jävla tag. slutade vid 15.30 , fick sluta innan :) så det blev att följa anderas till stationen sen vidare till softa &äta, träffa bebis <3 muums. papi hämtade mig vid 18.00 eller något. blev att köra till mami's jobb och hämta syster och nyckel hem. har precis ätit och nu ska jag in i duschen sen kommer mormor och hjälper mig med lite läxor :/ bull men ja det måste göras. nej har inget kul att berätta idag, helt seg dag. men ni får ha de så bra så länge så kanske jag slänger upp något senare annars blir det imorgon.

pouss sötnosar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0