helgen

fredag; först med bebis, sen med julia.

lördag: vaknade brevid bebis, mami hämtade mig vid 9 sen iväg och handla. kom hem, hjälpte till lite ute sen in och sova. till mormor på kvällen sen möta upp medina på stationen 20.20. hel kväll/natt med mys och film ^^,

söndag: vi vaknade runt 2tiden, fett trött. upp fixa till sig sen drog till till donjeta och va där en stund. hem till medina sen igen och bv kom :) ett tag sen sist man träffade henne. ner till roma för bv skulle äta lite sen kom bebis. åkte hem kl 19.00 och nu sitter jag här och segaar. ska ta något att äta sen in i duschen. slänger nog inte upp något senare för måste verkligen sova, ska upp skit tidigt imorgon. börjar min APU kl 7.00. kommer dööö :(

men hoppas ni haft en bra helg för det har jag :)
chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0