sega söndag.

ingen praktik idag, orkade inte imorse. papi hämtade mig vid halv 1 typ hos bebis? la i sängen till då :). kom hem och gjorde frukost sen gick jag och la mig, har sovit tills nu! vaknat till vid vissa tider men somnat om igen. inte bra :( och mår inte så bra heller. menmen, ska äta mat nu sen duscha:)

gårdagen: blev till malins 18år's fest, tack för gårkvällen iaf :)

lite bild's.

mange, emir and julia.


julia and me.


julia, bebis and me.


fooolk's !!!


jt and me.


joppa and jt.




tack för mig ^^, chaaao slänger upp något senare.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hej Hej fin fin blogg gå in och läs min med kramar :)

2010-04-18 @ 20:55:20
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0