sent godmorgon

morgon: vaknade 20 i 7, ett under att jag var klar helt typ 5 över 7 :P
satte mig i bilen och papi körde mig till tomelilla för att jag skulle ta bussen till skolan,
på stat väntade bebis på mig ^^,

förmiddag: flumm med "töserna", fick damp på lärare. sen lunch vid kvar i 11, och det va gott med mat :)
sen började vi kvart över 11 igen för vi skulle ha info inför APU :| suugt.
och nu har vi matte som suger ännu mer.

eftermiddag: bussen hem till tomelilla halv 2, mami hämtar mig sen hem och städa och
byta kläder sen till tomelilla igen.

kvällen: inget planerat, trodde medina skulle komma hem idag men hon kommer imorgon :( buhu.
så ikväll blir det med bebis som det ser ut just nu.

helgen: inga inlägg kommer laddas upp om jag har rätt. kanske något litet men inget stort ^^
APU börjar på måndag men ska försöka hålla mig uppladdad.
men ni får ha en så bra helg alla, ska med försöka ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0