skapa en framtid

efter skolan blev det att sitta på hamnen med recca, sofie &teddy innan bussen gick. så jävla skönt! väl framme i tomelilla blev det att dra med recca till soffta och vänta på att papi skulle hämta mig, även där blev det att sätta sig i solen ^^ kom hem och la mig dirr, sov till kl 9 sen började aa så har nyss kollat klart på det och har pratat med bebis med. snart är det bax för mig att lyfta röven och gå ut i badrummet och sätta på varmvattnet, och lägga mig i badkaret.

slänger kanske upp något senare, men chao så länge*

skolan började idag, skolan slutar på fredag, praktiken börjar på måndag och 5veckor framåt ska jag slippa skolan och  testa på hur arbetslivet är :) så mycket bättre. och all sol &värme gör en ännu gladare!

 
teddy and meee.


teddy, me and recca.

SOMMAREN ÄR FETT NÄRA OSS :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga sommar bilder! fint hår du fått :)

2010-04-07 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0