about me

jag är en tjej på 17år som är född 12 mars 1993. Mitt namn är Patricia men kallas för linssa av dem flesta och det är de namn jag mest reagerar över. Jag är blondin i grunden men färgat håret djupchokladbrun, trivs bäst i det :) min ögonfärg är blå/grön. skulle helst velat ha blå, så funderas på att köpa linser. jag är 1,75cm lång och väger runt 65kg. trivs med min längd och vikt, inget jag hade velat ändra på. jag är den jag föddes till ;)

går i skolan i ystad (ösperportgymnasiet), inriktning omvårdnad. yes, det handlar bland annat om äldre och jag trivs med det :) dem är alltid så trevlig mot en och tacksam för vad man gör. det är något jag hade kunnat jobba med men mitt mål är att ta ett stort steg och söka till läkare, bättre betalt och mer att göra ;) jag älskar att ta hand och hjälpa folk, det finns inget bättre och jag hade nog brunnit för jobbet. har även tänkt på att gå bartender skola i miami, det är även en av sakerna jag hade velat bli. 

jag tycker om att sjunga, går inte på kör eller något sånt men det är något som jag hade kunnat satsa på. säger inte att jag har den bästa rösten men ja jag kan väl sjunga. inte alla toner med det går och jag är nöjd med det jag kan :) älskar att åka ut med kompisar på dans ställe, finns ju inget bättre än att dansa av sig allt? man känner sig så fri. min fritid umgås jag oftast med vänner, har inte något fritidsintresse och funderar inte på att skaffa något heller.

beskrivning av mig. jag är glad för det mesta och positiv, men alla har sina dåliga dagar. jag trivs med livet och ynnar varje minut och dag som den var min sista :) tar dagen som den kommer och är för det mesta nöjd som jag lever och har det. bästa vänner och bästa familj, det kan inte bli så mycket bättre :) nu kommer jag inte på så mycket mer att berätta om faktiskt, nästan fått med allt :)

I 'am who I am, and I love it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0