dame

stessdag med ändå lugn. skolan blev inte så mycket att anstänga sig i. efter skolan blev det på intervju, kul :) sen blev det storhandla med familjen inför julen, sjukt mycket mat :O bara för man ska fira julen hemma med familj, mormor, farmor, kasim mm. :) mys! skönt att inte behöva åka iväg för att fira jul.

och just nu i detta tillstånd är jag verkligen skit arg!
fan ta alla killar som är känslolösa och helt kalla och tror dem kan behandla tjejer hur som helst och hur man vill! fuckno boy's. vi är fan inte era jävla leksaker !! vi är dem ni ska älska och ta hand om inte någon trasa som ni kan släga runt med och tro att ett jävla förlåt räcker efter ni gjort en illa? ÅÅH! jag drar inte alla killar över en kant för jag vet att det finns killar med ett hjärta av guld som tar hand en som man förtjänar. och jag säger inte att jag perfekt! men aldrig jag skulle utnyttja kärleken, ALDRIG HELA MITT LIV!
de va skönt att få ur sig :')

och tänkte berätta lite om mig själv faktisk :) släger upp det i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0