helgen helt underbar

fredagen började med studiedag i skolan, gjorde ett prov och skrev i alla svar (: blev så storlt över mig själv då. blev en runda på stan med bv, wg, kasim &ivan. mysmys! sen närmade sig kvällen och vi drog oss in mot simrishamn för en trevlig kväll där, hem till kära tomelilla senare.
lördagen vaknade man som man förtjänade, men jao ändå var man lika glad och taggad inför lördagskvällen som spenderades med dem bästa innan man drog till tingvalla. tänkte slänga upp några bilder där ifrån men tingvalla har inte lagt ut mingelbilder. och lördagskvällen blev bara så lyckad? mums på alla killar ;D haha. imorse mådde jag mindre bra och har legat och slöat mig hela dagen oc inte alls fått mycket gjort. nu ska jag hämta telen och sedan ringa min bästavän som jag inte pratat med sen i fredags, min kväll är räddad med telen vid örat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0