JÄVLA SNÖ

detta är seriöst den sämsta julen någonsin! igår efter att ha varit och handlat julklappar med kasim satt man i bilkö i ca 1h utanför tomelilla, alla bilar va helt cp och kunde inte köra rakt på vägen -.- så man kom ingestanns. när man väl va nästan hemma så var fan inte vägen uppsklottad så blev inte hem utan till mormor så har sovit här inatt. mums med god mat igår men nu vill jag verkligen bara hem! det är julafton och är inte med familjen. ÅH! så jävla bull ... finns inget att göra merän sitta vid dator eller tv, vilken jul? ingen julstämning alls. känns inte äns som jul :s så här besviken har jag inte varit på länge. jag som hade hoppats på den bästa julen på länge :'/ funderar på om jag ska lägga mig i badkaret med en cider och tycka synd om mig själv -.- pusshaj, glad god jul på er som har det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0