..

50 feta frågor, vågar du?

utseénde

1. vilken ögonfärg har du: blå/grön
2. hur lång är du: 175, i think?
3. vilken hårfärg har du: blond
4. långt eller kort hår: mellan långt
5. piercingar i ansiktet: näsa
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: isblåa
7. hur lång skulle du vilja vara: vetinte, är rätt nöjd.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: den jag har :S?
9. vill du ha kort eller långt hår: långt!
10. skulle du vilja ha piercingar: i tungan aa ;)

senaste du
11. åt mat: rostat
12. drack: varm oboy
13. du fick sms av och vad de stod: av pojkvän; pallar inte älsk<3 förlåt.
14. du skrev sms till och vad du skrev du?: pojkvän; logga in på msn bebis. <3
16. kramade: mormor?
17. kysste: pojkvän
19. du spydde: long time ago
20. idag: datorn

kärlek
21. är du singel: nej
22. ditt förra förhållande va med: har martin.
23. ditt längsta förhållande: martin
24. med vem då: martin
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: martin
26. är du oskuld:  nej
27. gillar du någon just nu: nej, älskar
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: ett!
29. vill du vara singel: har min pojkvän fotrfarande :)
30. vill du gifta dig: inte nu iaf
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: martin

vänskap

32. den som vet mest om dig: bv, martin?
33. den vän som du har kännt längst: vetifan
34. bara en allra bästa vän? bv.
36. en av dina bästa tjejkompisar: ehm; bv, medina, julia, michaela, recca, johanna.
37. som bor långt ifrån dig: MEDINA
38. den du har mest minnen med: bv
39. bra vän du inte träffar ofta: vetifan?
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: jaou

övrigt
41. musiksmak: det bästa
42. sport du gillar: ingen.
43. galen eller lugn: galen på ett bra sätt! :)
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: ngn gång
46. har du hört att du borde bli modell: ngn gång
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: mina smycke, kläder.
50. vad tänker du på just nu: att jag måste lyfta på min röv och börja städa sen in i duschen.


snacka om att jag har brist på liv, ska lyfta mig nu. va inte så mkt bra på tv :O så nu blir det städa buhu, sen in i duschen. funderar på att ringa bv först av allt. chao så länge *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0