finally home

gårkvällen var helt lyckad tills slutet kom, inte bra gjort bebis. men allt fixade sig till slut tack gode gud! men annars vill jag tacka alla på festen för en underbart kul kväll. Och lokalen var fet som fan :o menmen. somnade kanske vid 4tiden? yee. vakna runt 9tiden la och halvsov till halv 12 sen vakna bebis &han fick ryck för att gå på fotbollen så fick sticka till bv. har sakt hejdå till medina med :( träffar inte henne nu föräns nästa helg :O låång tid. papi hämta mig &nu sitter jag här och luffar, funderar på att lägga mig framför tv och bara sova men sen om jag tänker efter ska jag ändå vara hemma hela kvällen så sova kan jag göra då ist. men just nu ska jag gå och tvätta mina via skor som inte är så vita längre (y) lyckat.

hoppas bebis kommer &sover med mig inatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0