hellu

kristianstad igår, från typ halv 12 till kl 8. lite drygt &trött som fan va man sen :P hem till bv efter dagen sen ner i byn för att träffa recca &erika sen hem till medina. sov hos bebis*

handlade en tröja, 2par skor med :)
 ett par vita &ett par svarta, 199kr / par. skopunkten
en svart fin tröja för 100kr HM

- vaknade inatt av världens sjukaste dröm :S sån panik jag hade när jag vaknade. iaf, vaknade senare vid 11 gick upp och fixa mig sen vidare till bv för att hämta locktång sen vidare till stationen. typiskt tåg vafan! 20min sent va de med. sen hämta anton mig och nu är jag hemma och ska inte göra ett piss föräns mami kommer hem. &ikväll blir det nog lite festande, i hope :/
chao så länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0