nu är jag igång igen

dagen har varit seg :O fick upp halv 7imorse, fifan ville bara ligga kvar :P men gick upp och det gick rätt snabbt att piggna till. skolan har varit helt dryg men ändå okej, fast idrotten va lite hm ja? tröttsam ... inte för jag va med, men ist fick jag sitta och göra teori :O sen gick jag &johanna till skol syster. lunchen smakade faktiskt bra idag, helt sjukt. så iaf, det blev mat sen vidare till hm och köpa min älskade tröja som jag längtat så efter :$ typ 3dagar? den kostade 149kr .. haha. så det blev fixat. hem till bebis efter skolan och va med han en jätte liten stund för pappa skulade tidigare idag :( inte kul alls .. jag som inte varit med honom på typ år &dag känns det som.
och just nu sitter jag bara här och latar mig, ska snart sätta fart på mig själv och göra någon :P kan inte sitta här hela kvällen.
chao så länge :*




HM
149kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0