sorry.

förlåt att jag inte laddat upp dom 2senaste dagarna? har varit ute på praktik och har helt enkelt inte orkat sätta mig vid datorn efter allt slit, fett jobbigt. tillbaka till skolan idag iallafall, rätt skönt tyckte jag :) dampa på matteläraren idag med, usch. sen har jag även varit duktig och varit med på idrotten idag, snacka om att vara trött efter :O sen blev det en lång dusch sen lunch. johanna bara svek mig vid halv2 och åkte hem, buhu! så fick klara mig själv typ till kl 3. åkte med bebis hem efter skolan sen hem vid halv 6 :) har precc snackat med recca och hjälpt henne med sin läxa och just nu ska jag dra mig neråt och lägga mig i badkaret och njuta. ni får ha det så bra så länge :) POUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0