tillbaka efter helgen

yes, jag är tillbaka efter helgen :) fredagen blev det bara att v ara på softa, fick även träffa medina. sen blev det hem till bebis och sova där. det blev upp tidigt, mami hämtade mig vid 10tiden och senare körde vi kunder och kollade på bilar för papi behöver en ny :P men vi hittade ingen :( lördagskvällen blev ff som johanna, vill fan tacka alla där :O hade fett kul det måste vi göra om !! senare blev det tilgvalla, inte så lyckad men lite? mami hämta sen hem till bebis. vakna tidigt på söndagen, trodde jag aldrig? typ redan vid kl8. sen hände inget specc på dagen eller kvälle, skulle egentligen till bv med det sket sig :(

dagen idag har varit sjukt bra :) vaknade halv 9, upp fixa till sig lite sen sätta sig och äta frukost sen kom mormor och körde mig till skolan för började halv 10. har fått så mycket arbete klart idag så jag är stolt över mig själv, och lunchen va helt okej idag. efter skolan blev det tomelilla lite med recca sen hem &nu sitter jag här. ska snart sätta igång och göra en uppsats om mitt liv på nätet, ska va inlämnat inatt :P men så svår kan det inte vara. nej, nu ska jag sätta fart på mig själv.
chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0