10 jan.

hey dude's. dagen blev inte alls som tänkt, inte alls? skulle iväg med mami &kolla skor men den jävla snön förstör allt. men morgonen va iaf bra, vaknade brevid bebis (a) sen blev det sängliggande till kl 2 sen kom papi &hämta mig sen iväg och haldla massa mat. pappa snackar ngt om i bilen att snön är högre än dörren blablabla, sen när jag kom hem fattade jag ;o gaasch, det är över mkt snö ;s har inte orkat lägga in bilder på det än så lägger in det imr ist om allt är kvar. det känns som om det är västa vinderlad runt vårt hus men ingen annanstans? ehm, dagen har varit att bara legat &lata sig som resten av lovet ^^, och tyvärr är det sista kvällen :( vill inte tillbaka! vill bara ligga hemma och softa &va med bebis oh massa vänner. men livet är oretvist ;(. nej nu ska jag in i duschen sen upp &lägga mig i sängen och försöka sova iaf.. godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0