11 jan.

skolan började idag, inte för det blev ngt för min del :) tack godegud, orka verkligen inte. så dagen har bestått av massa chill &film. har även städat lite och gjort mat. imorgon blir det utt tidigt &åka till skolan ;/ buhu.
nej nu ska jag gå &lägga mig oh försöka sova iaf, saknar min bebis. ha det bra. 
- här kommer lite bilder som jag fotat idag utanför mitt hus (y) snökaos &översvämning ..

   
 
vinderland, inte så kul.


&jag vill tacka alla mina närmaste för ett underbart lov, lovet var helt perfekt. kunde nog inte bli bättre? ifs, har man dom bästa kan man inte önska sig mer. &vill även tacka bebis för allt, jag älskar dig fast du är du ibland ;) haha. hoppas på fler så här bra lov. nästa sommaren ;o komhit, kanske fixat sommarjobb så man kan ha lite extra pengar i fickan med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0