13 jan.

lite sovmorgon i morse, sov till 08.40. upp fixa sig &äta lite sen iväg till tomelilla för att vidare ta bussen till skolan. inte så mkt har hänt idag, efter skolan gick vi ngr st ner till crispa sen vidare till stationen. va hos bebis idag med, åkte med papi hem vid 5tiden. sen jag har bara suttit hemma &drygat :)




till alla som kallar min massa saker t.ex. 
h*ora, typ fetto? mm.
fine, kalla mig vad ni vill :) jag vet själv att jag inte så ngn som säljer mig eller ngt sånt. bjuder inte på min kropp. vet att jag inte är överviktig så bryr min inte om era kommentarer att jag är "tjock" , är nöjd med min kropp! liksom, vem vill ha eller va anorexia fall? hah, precc..  kan tyvärr inte merrän säga att jag tycker synd om er som har dåligt självförtroende så att ni trycker ner andra. mår inte dåligt tack vare er ändå ^^. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0