25 jan.

vaknade vid halv 10 typ, la kvar en stund för bv duscha sen gick jag in i duschen.
efter allt duschade gick vi ner och åt jätte mycket frukost :o
sånna tjockisar vi e (a) hihi. bussen halv 12 mot skolan, fast har inte gjort ett piss idag känns det som?
ida &jag blev ner kallade till skolsköterskan på hälsokontroll så vi slatt typ 1h av so:n (y) wiieh.
efter skolan blev det till malmö &jag fick fett ont i mina fötter :| ..
sen hem, har ätit lite och kollat runt lägenheter men hittar fan ingen i tomelilla .. buhu :(
får väl kolla varje dag &se om det kommer in ngt nytt :)
menmen, snart ska jag lägga mig framför tv och bara kolla massa film, känns som 1000år sen sist.
för just nu ska jag ladda upp massa bilder, (lite efter) men bätter sent än aldrig :)
&juste, papi har kommit hem från stockholm :D har saknat honom jätte mycket (a) ...
har inte fått nya sms än, men svarar från ett annat nr om det är ngt :)
&jag saknar min älskling jätte mkt :(
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0