Back to School

vaknade vid 6tiden imorse, mami fick verkligen dra mig uppfrån sängen (a) om jag hade fått välja hade jag stannat hemma :( papi köde oss till tomelilla &bebis va på stationen. fitte kallt ute så fick ta en tidigare buss bara för annars hade jag dött, så lämnade mina små änglar. väl framme i skolan fick man träffa den saknade bästa klassen :) wiihu. dagen har bara varit att suttit på en stol &inte göra ngt? bara lyssnar på lärarna när dom snackat inget mer förutom sista lektionen, fast det gick fort så fick sluta tidigare för jag jag duktig. bussen hem mot tomelilla, stationen träffa m och sen vidare &kolla skor , fast hittade inga :< ååh. hem till bv och lägga sig i sängen och äta lite sen blev det att halv sova sen kom papi &hämtade mig vid 17.30, hem &sätta mig här &äta lite. och kvällen bjuder inte på ngt specc så det blir att vara hemma :)

   

look of today

clothes
tights - JC
linne -
gina
tröja -
bik bok

hair
nersläppt &platt

makeup
fundiation, lätt pudrat &mascara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0