godnatt

bilderna sen tjejkvällen blir lite sena uppladdade, fitteri med msn.
men ska ladda upp dom så fort jag fått dom in på min dator :)
gårkvällen blev då tsm med tjejerna hemma hos bv..
 alltid lika kul tsm . love it !
vid halv 1 kom andre &hämtade mig oh michaela sen följde dom mig till bebis, tur han inte sov (y) haha, så det blev att ringa typ 1000ggr innan han vaknade och svarade. sov till ca kl 12 idag, gött. upp &äta lite sen ner i sängen igen, somnade till lite sen vaknade jag vid 4tiden :) varit hemma hos bebis hela dagen, åkte hem 19.25 :( hubu, sen har jag bara suttit &segat här hemma. drygt som fan. imorgon (idag) blir iväg &handla skor med mami sen hem till bebis tror jag :) men nu ska jag lägga mig &sova, ska iaf försöka?

POUSS & godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

sexig header;)

2010-01-09 @ 13:33:44
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0