happy face

dagen har varit knas? men lite kul ändå :) kom till skolan, inte alls många som va där .. skööönt :) på idrotten satt jag och bea och skratta typ hela tiden, medans dom andra hade idott med boxning. haha fett kul att kolla! tyvärr har jag ingen video om det, för min lärare sa till mig att radera dom för jag fick inte filma blabla när dom hade lektion &jag inte va med. menmen, efter idrotten drog vi oss mot matsalen, &maten va rätt okej :O helt fantastiskt. haha! efter lunch skulle jag &korinne gå ner på stan för att handla present till bv för hon fyller 17år idag, men neeej. mitt kort fucka sig :S men det fixade jag senare när jag kom till tomelilla. har varit hos bebis &kollat film med :) myyys, saknar honom redan. när han skulle på fotbolls träning stack jag ner i byn för att träffa bv och ge hennes present, även timmie &ludwig va med. blev att hjälpa medina att handla med (y) så träffade även henne, typ 1000år sedan? menmen, nu ska jag sätta igång och plugga.. har prov imorgon, tur jag tränat mycket :O fast det går nog bra ändå :) byee sålänge*


fick tag på en bild iaf :D
resten bjuder jag på :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0