helgen

helgen har varit helt okej :)
fredags blev det att spendera sin dag med recca, först hem till mig efter skolan och laga mat och äta sen fixa sig lite &vidare till kevin där även mio &dennis va, och dennis fyllde 17år så vi festa lite sen gick vi vidare på fest hos jasmine. kulkul :) hem till älskling sen och sova.

lördagen blev till kristianstad efter jag vaknat upp hos älskling, hem om och duscha sen vidare :) köpte nya skor, jag älskar dom! sen blev det att gå på stan &käka pizza sen bussen hem mot tomelilla 18.10. somna nästan på bussen :P gick till ica när jag va i tomelilla, där vänta älskling, julia, emir &oliver på mig. vid halv 9tog vi bussen vidare till ramsåsa på fest hos elina. efter festen kom fredriks mami och hämtade oss &lämna oss på stationen, johan va lite överbefriskad ? :o haha. ringde jasmine och vi gick dit om sen kom mami och hämta oss och körde oss till lindes där vi sa hejdå till julia, emir &oliver sen blev det hem till älskling och sova, somna dirr :O.

vaknade upp i morse rätt yr, inte kul! ville typ bara dö eller ngt? mami hämtade mig vid halv 1 :) kom hem och la mig direkt igen, åt lite innan sen blev det att sova! skönt som fan :P vid halv8 kom bv &hämtade mig och sen jag kom hit har jag bara suttit här. inget att göra :O funderar på att gå &duscha för är ensamn just nu :( hon är ute om och snackar med olof, orkade inte för det va fett kallt ute. menmen, duschen nästa då sen lägga sig under täcket och ska försöka sova "försöka". börjar inte föräns halv 10 imr (Y)
ses

&jaa, kommer lägga upp bilder senare :)
tack för helgen folket :D <3


              bjuder på denna vackra bild :)

                                                 –»jag älskar bv ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0