Nyår :)



      

gårkvällen spenderades hos amanda.
dagen började med att vakna sen upp &färga bebis hår :) sen blev det in i duschen, fixa sig lite snabbt sen iväg till tomelilla vid 5tiden. michaela kom lite senare så fick vänta typ 20min ute :( buhu. sen när hon kom så skulle vi äta pizza men fan överallt va stängt ;o förutom capri. så det blev att betälla sen upp till hennes mormor &äta sen göra sig klar inför kvällen. gick till stationen typ  halv7 för att möta recca, men hon kom typ lite över 7 så det va att snabba sig att göra klart håret för sen erika &vi begav oss till feeest! festen på gick typ till halv 3? så det blev lite städning innan vi gick till sofie för en annan fest (a). stanna tyvärr inte så länge för björn gnällde &recca skulle hem :/..va hemma hos martin vid 3tiden och vi åt jätte mkt, sen blev det isäng typ vid 4 ;| .. &såklart vaknar man tidigt idag med, yee! så blev hem och nu sitter jag här, ska snart gå och ätangt sen sova som fan! sen hoppas jag på att recca kommer hit ikväll så vi kan mysa &kolla lite film :) &fler bilder kommer komma. ha en bra dag'
tack för kvällen alla, jag älskar mina vänner &min pojkvän
POUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0