tips på torr hy (ansiktet)

tog precc mitt varmbad, blev dock inte långt :( menmen. letade runder för någon dag sedan hur man skulle göra om man hade horr hy ellerr något sånt, så fick jag tipset att blanda äggula, socker &lite bodylotion. så har gjort den geggan varje dag nu för att finna ett resultat, och jag har funnit det :)

1. knäck ägg &ta bort äggvitan.
2. tillsätt socker.
3.
tillsätt bara lite bodylotion.

                                                                   ALLT SKA BLANDAS IHOP
ansiktet ska ha tvättats av i varmt vattet sen smörjer du in det tills du känner att sockret smälder in i hyn sen sköljer du av det med varmt vatten, när man torkat hyn smörjer man in hela huvudet i bodylotion &det viras resultat :)

Jag har hållt på med detta i några dagar om my hy känns som ny,
nästan som babyhud :D
Är mycket nöjd med mitt resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0