ett tomt hjärta

jag ville bara ha en chans och bevisa, bara en.
du fick 1000, jag fick 0.

igår va de rättegång och det gick hyfsat bra ^^, fast ganska tröttsamt att bara sitta och glo och lyssna! men det fick funka. innan rätte gången stack jag och mio upp till norran för att träffa nathalie och christian :) fast christian är fett dum, bara drar in mig i skolan som en idiot .... haha fast kul va det ^^, efter rättegången blev det att träffa ... sen blev det tomelilla till kl 22.25, och tack timmi för igår.

idag blir det ingen skola för min del, jag pallar inte! men blir att äta till tomelilla med mami och handla hårband till mig eftersom jag åker imorgon ^^, kuuul ska det bli! ska även försöka träffa ... och ngr till innan jag åker :) nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa till mig och åka ^^, POUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0