follow me

älskling, jag finns.
gårdagen blev med michaela, johanna, mattias mf. chill krök ute :) skönt. sen hem om till mattias för michaela frös ^^, sen stack jag ner till danne, ante och henke. vänta på stationen tills henke stack med bussen hem sen blev det hem till danne :) kolla film och massa knas hela natten fan, haha. somnade kanske vid 5?

vaknade av sms bombades. sen kom gullunge vid 11tiden och sen la vi och kolla film i dannes säng ^^, sen blev det ner till boan sen ute :) vid 7 blev det att äta pizza med kevin sen åkte jag hem vid 8tiden, och nu sitter jag här och luffar. kom nyss ut från duschen. hoppas ni haft bra dagar för det har jag'.
är kanske inte i de bästa skick men jag lever mitt liv som du bad :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0