sol och sommarjobb, kan inte bli bättre :D

jadddåååå, fick nyss samtal från ahlgren om att jag har sommarjobb! kan dagen bli bättre? NEJ, fett fint väder ute. underbart läger med klasserna, kanske lite tråk menmen! allt funkar utmärkt! nu behöver jag inte oroa mig för pengar i sommar iaf :) åker kanske redan första gången den 10 ^^, till swe rock ... fett nice! hoppas nu jag bara kan åka, och hoppas det är chill folk som mer ska jobba där :) pallar inte över folket. haha!

nej nu ska jag berätta lite vad som hänt, har ju varit på läger med OP klassen :) slänger upp bilder sedan när eliiin har fått tummen i röven och laddat upp dom (a) vi åkte tidigt igår och kom hem idag. blev bara en natt men whatever? temat var kärlek, så det blev ett kärleksläger. ganska kul bortsätt från typ alla barn lekar? inte för jag deltog i ngn av dem men ändå. sen försökte man ju sova men vissa kunde inte hålla käften ;o haha, vid 5tiden på morgonen stack alla till sina rum och sov sen skulle vi upp kl 7igen. BULL läge, och tur inte läraren kom in och skällde ut oss typ 10gånger? ganska kuliiigt me tröttsamt. seg morgon sóm in i helvete! ville bara döö! hem med bussen till ystad vid 11tiden sen blev det till tomelilla sen kom papi och hämtade mig och körde mig hem! somnade dirr när jag kom hem sen som jag till typ halv 6 och va skiiit hungrig. och nu ska jag träna lite läxa sen in i duschen :) hoppas ni haft en bra dag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0