...

When the drugs don't work no more, you get high on life.
That's what they say when you feeling down.

om jag hade fått chansen, jag hade tagit den med hela mitt liv. tagit allt på allvar och inte lek. om du ger mig en chans kan jag även ge mig själv en chans, en chans att visa världen att jag är den lyckligaste i din famn, att jag är den lyckligaste flickan. jag hade kunnat visa för dig vad jag menar med att jag älskar dig, att du är en stor del av mitt liv. att det är dig jag vill vara med. det finns så mycket jag hade ändrat på för din skull. hela mig själv! allt hade varit på dina villkor, jag skulle inte öppnat min mun för dina val är det bästa. om jag bara hade fått den lilla chansen, den chansen så jag kan bevisa för dig mitt misstag! den chansen önskar jag mig dag som natt. utan dig är jag den osäkraste människan i världen, vad ska jag välja, göra? du fanns alltid där och berätta för mig. utan dig är jag bara halv, du är min andra halva.
du var inte bara min pojkvän utan även min bästavän

I'd take another chance, take a fall.
Take a shot for you.
And I need you like a heart needs a beat.
But that's nothing new!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0