förvirrad ??

är så trött på detta. jag vet inte hur jag ska göra? detta känns så hemsk att behöva göra så här emot dig. men jag var tvungen på något sätt. mitt huvud strängs snart av hur mina tankar växer. varför ska livet vara så fuckt vissa tider? -.- hatar sånt och detta. skit jobbigt och vet inte hur jag ska göra eller säga? får hoppas på att mina val och detta valet blir bra annars får jag stå mitt kast, det var jag som gick miste om något då och inte du. förlåt.

första dagen i skolan idag, så hemskt! hjälp mig dö? tycker inte alls om det ;p haha, ganska jobbig dag ändå fast vi inte haft några lektioner. fast lite kul att komma tillbaka för att träffa allt folk man saknat denna tiden som man varit ute på praktik. funderar på att gå och lägga mig i ett varmbad och bara rensa bort alla tankar och funderingar för ett tag och bara tänka på mig själv och mitt liv. kan inte alltid bara tänka på hur andra har det och mår? lägger aldrig någon stor energi på mig själv riktigt och det behövs. ajja, får hoppas på det bästa framåt i livet.


sweet me (:

Kommentarer
Postat av: kasim<3

i love you kmr alltid finnas för dig! <33

2010-11-09 @ 12:17:28
URL: http://kasimkovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0