känslor blandat med skratt?

gud vad känslor kan ändras snabbt? för bara någon stund sedan va jag inte på så toppen humör, och nu? helt glad i hela mig. ganska läskigt faktisk att det kan bli så ;P men det ät bra för då orkar man göra något iaf. och jag är ännu gladare för har fått pengar av mami, fast hon håller i dem så klart så jag inte handlar massa skit (a) de är jag ganska duktig på. men är jätte sugen på att handla en svart klänning från ellos. ganska vanlig men jag gillar den :) ser inte ut som den vackraste på bild men den sitter nog bättre på ;p så det blir nog att beställa den. nu ska jag fortsätta sms med min knäppa pappa som ligger uppe i sängen , haha. han skriver seröst på engeska. eller ja? typ spelar in så skriver mobilen det. haha helt cp ;p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0